Підрамник - важливий компонент будь-якого сучасного автомобіля, який почав масово з'являтися на машинах у 60-ті роки, коли світ почав приходити до авто з кузовом без рами. Він був життєво необхідний, оскільки дозволять суттєво підвищити жорсткість кузова та спростити виробництво.
По суті, підрамник - це лише невеликий шматок рами, на яку кріпиться підвіска, мотор, кпп, редуктор і так далі. Він же у свою чергу кріпиться до кузова через сайлентблоки, що суттєво знижує вібрації та удари від дороги, що передаються на основну конструкцію. Конструктивно таких елементів може бути до трьох – ззаду, спереду та посередині, але в основному в більшості авто використовується лише передній та трохи частіше передній та задній підрамник для редуктора.
Розташовується підрамник знизу автомобіля, принагідно забираючи у нього пару сантиметрів кліренсу. Через це на підрамник впливають усі негативні дорожні реагенти – бруд, вода, пісок, удари безпосередньо по елементу при неакуратному керуванні. Також підрамник перебирає більшу частину енергії при ДТП і деформується. Підрамники дуже часто гниють, особливо якщо не контролювати днище авто, хоча і це не може дати 100% безпеки, адже мокрий бруд може накопичуватися і у внутрішніх порожнинах.
Але навіть якщо процес руйнування вже пішов, підрамник ще можна врятувати. За наш 10-річний досвід роботи у зварюванні кузовів авто ми воскресли не одну сотню підрамників. Сучасне обладнання, досвід та бажання допомогти дозволяє нашому кузовному сервісу S1 виконувати свою роботу на 100%. Ми беремося за найскладніші завдання та відновлюємо як сталеві підрамники, так і алюмінієві та з інших сплавів.
Звертайтесь до нас безпосередньо на сервіс за вказаною адресою, залишайте заявку або дзвоніть